25 Kasım 2013 Pazartesi

Tanışalım ;)

10 mart 83 de, dünyaya gelmemde anneme yardımcı olan ebe'nin söylediğine göre tahmini 4 kilo doğmuşum, işte o zamam başlamış hayattaki kilo verme savaşım. İlkokul, ortaokul, lise ve diğer eğitim hayatım boyunca hep kilolu bir cocuktum. Alışverise çıktığımızda bayan reyonunda hicbirsey bulamaz, hep erkek kıyafetleri alırdım. Birgün ablamla çıktığımız  alışverişte ağlaya ağlaya geri döndüğümü hatırlarım. 2002 de dil eğitimim için Londra'ya gittim. Ee öğrencilik işte hazır yemekler, gece hayatı derkennnnn bir bakmışım 94 kılo olmuşum. Birinci senemin sonunda ailemi ziyarete geldiğimde, annemin bana acıyan gözlerle bakmasıdır beni bu hale getiren aslında.
Londraya geri döndüğümde orada bir diyetisyene gittim. ( zayıflama konusundaki bakış açıları ile kendilerine hayran bıraktılar benı, daha sonra hepsini sizlerle paylaşacağım) keske diyordum bir liste olsa 1 haftada 10 kılo versem :)))  kim istemez dimi ;))
Önce sağlıklı beslenmeyi öğrendim sonra yanına sporu kattım. 94 ile basladım şimdi 64 kıloyum. 10 senedir hayatımda spor .;) başladığımda zaten yolu yarılamıştım ;)
İşte öncesi ve sonrası :)

6 yorum:

  1. çok harika bende fazla kilolarımdan şikayetçiyim umarım senin tavsiyelerin ile senin gibi bi başarı gösterebilirim :)

    YanıtlaSil
  2. Düzenli beslenme insan sağlığı acısından cok önemli, ben hic diyet yapmadım. Düzenli beslenme ve spor, tüm tecrübelerimi paylasıcam sizlerle. Umarım yardımcı olabılırım. :)

    YanıtlaSil
  3. Hosh geldin blog alemine:))Selincigimin tatli teyzesi.Düzenli beslenme konusunda paylastiklarini mutlaka takip edicegim.

    YanıtlaSil
  4. Hoşbuldum.:) cok tşk ederim umarım sizin için faydalı olurum :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de bekliyorum. Paylasimlarini. Bes ay oldu doğum yaptim. Ama gobegim hala inmiyor aerobik yapiyorum evde bir de mekik çekiyorum. Ancak çok az kilo verebildim 74 kilo idim 71 e düştüm. Hoşgeldin ayrıca. Ben de yeniyim gerçi. :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Hoşbuldum;) doğum sonrası gercekten cok önemli, emziriyormusun bilmiyorum ama emzirmek kılo vermede cok önemli. Hata bununla ilgili bu hafta bir yazı yazmayı planlıyorum. Doğum sonrası alt karına daha cok ağırlık vermek lazım. Benımde cok yaptıgım bırkac etkili hareket var, onlarıda paylasıcam, bu arada beslenmede cok önemli, ptotein ağırlıklı beslenmeni, un tuz ve yağdan uzak durmanı tavsıye edıyorum.;) hıc dogum yapmadım ama arastırmalarım sonucu bılgı sahıbıyım. Bırsey sormak istersen herzaman yaxabılırsın. Öpüyorum bebişin yanaklarından :)

    YanıtlaSil